ساكن

أسكن بيوت الشمس
و الظل يعرفني
العين لاتلحظ
فالكون يسرفني

4 comments:

Unknown said...

يا لهوىىىىىىىى دة انا فاتنى كتير قوى بس معلش الشاشة كانت بايظة ومازالت الصراحة بس بردو ما اقدرش اجى واقولك جميل يا ياسر والله كمان البوست بتاع ياسر فى بلاد الشوق جميل قوى انا اساسا وقعت فى غرام الاغنية دى من اول ما سمعتها

ياسر خاطر said...

دكتور انجي
ماتقلقيش مافاتكيش كتير اوي كله موجود ومحفوظ
وحمد لله ع السلامة ويارب كدة يارب ربنا يرزقك قريب بشاشة 21 بوصة بلازما ويفك اسرك من الشاشة اللي انتي فيها دي

Unknown said...

لولولولولولولييييييييييييييييييي وكمان واحدة
لولولولولوليييييييييييييييي
مبروك يا ياسر انا ماكنتش واخدة بالى انك خلصت المشروع فنسيت اهنيك مبروك مبروك مبروك سيبنى بقى عشان ازرغد
لولولولولولييييييييييييييييي
باقولك ايه ابقى تعالى عندى المدونة خدلك كوباية شربات حلاوة خروخك من المعركة بالسلامة
لولولولولولوليييييييييييييييي

ياسر خاطر said...

ياسلام
ربنا يخليكي يابنتي والله
الواحد مش عارف يقول لك ايه على الزغروتة الجامدة دي
وعقبالك كدة يارب انا مستني عشان تيجي تعالجيني
انا جاي اهو عشان اخد الشربات