هو احنا

ليه؟
مش شايفة ليه؟
وانا عيني مفتوحة
وازاي اغني؟
وانا روحي مجروحة
وازاي وليه؟
بناكل في بعضينا
واحنا براح الكون
يقضينا
هو احنا  ليه؟
قاسيين على روحنا
وبقينا ليه؟
نضحك على جروحنا
ضمايرنا فين؟
 تاهت ملامحنا
فاتت سنين
ونسينا  مين احنا
هو احنا ليه؟
ازاي وليه؟
تبقى القلوب جاحدة
والكون ياناس
ارض وسما واحدة
امتى القلوب
تصفى وتتهنى
والغيم يدوب
تبقى الحياة جنة
امتى براح الكون
يقضينا
بصراحة اول مرة اسمع اغنية لروبي بالمرة انا كنت بسمع موسيقى  فيلم  ليلة البيبي دول ولقيت دي في النص قلت اما اسمعها بالمرة  والغريب انها عجبتني
اغنية ليه
موسيقى ياسر عبد الرحمن
من فيلم ليلة البيبي دول

2 comments:

Known as PHYSCO said...

هى ممكن فعلا تعتبر من أحلى أغانى روبى و الوحيدة اللى ممكن تتسمع .. لإنها ببساطة مش لونها .. أنا يمكن لو ماكنتش اتفرجت على الفيلم كنت أعجبت بالأغنية أكتر

شكرا يا ياسر .. ومبروك عليك الإفراج :)

ياسر خاطر said...

العفو يابنتي على ايه
دة انتي اللي معرفاني التراكات دي

والله يبارك فيكي وعقبالك كدة ان شاء الله وتحصليني السنة الجاية باذن الله