تحت الكوبري


احنا تحت الكوبري
بس ملناش سقف

تحت الكوبري هي مجلة انترنتية جديدة .. صحيح هو نزل منها العدد الاول التجريبي من فترة واني متأخر شوية في الموضوع دة بس ظروف المشرووع يعني الكل عارفها
المهم حصل اني وبطريقة ما بقيت محرر في المجلة ...احم صحيح برضو اني ماتنشرليش حاجة في العدد الاول لكن باذن الله اخلص بس المشروع -انا حاسس اني عاوز اعيط- وهانطلق على طول
صحيح احنا تحت الكوبري ومككن تكون الريحة احم مخنوقة شوية او الدنيا زحمة بتين او الميكروباصات قافلة المكان ...بس ماتنسوش ساقية الصاوي برضو ماهي تحت كوبري..الفرق بقى ان احنا مالناش سقف يعني انا شخصيا ناوي اهد حتة من الكوبري واقف تحتها
مممممم ...مش عاوز اطول عشان مايبقاش دمي تقيل اكتر من كدة
المجلة مدير تحريرها صاحبي وحبيبي واخويا محمد عيد والمدير التقني ياسر ابو العلا
يارب المجلة تعجبكوا كتير , واشوفكو بقى هناك


http://elkopry.com

3 comments:

Unknown said...

ايه يا ابنى الرابط مش شغال... طيب طيب خلاص ما تشخطش هاكتب العنوان فى محرك البحث واروح هناك واجى اقول رايى سلام مؤقت

Unknown said...

ايه دة؟؟؟؟؟ ايه الشغل الجامد دة ياعم انت؟
مش عايزين محررين عنكم يا اخ ياسر؟ وللا انتوا بتغيروا من المواهب الفذة اللى زيى؟؟؟؟ قول قول ما تتكسفش ياعم
جامدة جدا بجد واتمنى اكون معاكم سلام

ياسر خاطر said...

دكتور انجي

سعيد جدا ان الشغل عجبك
وبصراحة اه انا غيران بس برضيك ماتهونش عليا مواهبك تروح مننا كدة انا هاقوم لمدير التحرير وهاحاول امارس عليه الكتير من ضغوطي الفذة انا راخر
انا لو بايدي كنت قلتلك ابعتيلي الحاجة على طول انا مستني بس الموضوع مع مدير التحرير ادعي بس وربنا هايسهل
صحيح
ادخلي شوفي العدد الجديد نزلت لي حاجة فيه شوفيها وعاوز فيها رأيك طبعا